Mys

Ja, Dagen i dag och inte varit den roligaste... Jag känner  mig helt jävla skoltrött.. men det konstiga är att jag inte ens går i skolan. utan har praktik.
men det kanske e för att jag är på skolan?
kanske kanske inte.

Var en runda i stan innan med Elin, köpte en trjöja på Gina =) men jag förstår inte varför jag köper klader hela jävla tiden när jag har allt jag behöver... Det är en jävlasn drog..
lika så med det jävlanss godiset...

Hahaha.. ohh.. killarna vi massera sist i dag, så balla... =) bara vi ses i morgon igen ;) haha.. jojo..
visst.. vad ska man göra liksom.. =)

Snart kommer min baby hem efter jobb... =) Saknat dig gullet =) Mysa mkt... =)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se