Thailand

Hejhej!
Då är man hemkommen från paradiset nr 1!
Har helt klart varit en upplevelse, åkt speedbåt till olika öar och stränder.
snorklat, blivigt fotad med tigerunge. ridigt elefanter,
varit på thailand största och mäktigaste show.
Massor utav sol och bad. inte ett endaste regn på 14 dagar
Kom när vi hade åkt hörde jag... thihihih.. har man tur eller?
Shoppat en massa.. shoppa så mycket att jag fick slänga kläder.. suck..
är det inte bara så typist mig eller?

tänker inte skriva som alla andre som " ta mig ditt igen " utan jag säger fy fan vad skönt att vara hemma igen!
borta bra, men fy fan vad hemma är bäst!
ska absolut tillbaka ditt.. men inte på 3- 5 år..

lägger upp bilder sedan.. kom jag får tillgång!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se