GOD JUL OCH ALLT DET DÄR!

Ett tag sedan man skrev här nu =)
Hoppas ni haft en trevlig julafton! min var ju helt underbar.
Var hemma hos Pierres föräldrar. Mina var också med.  hade verkligen jätte mysigt, nog inte fått så många julklappar som i år = )
mer än jag som fick en soda streamer?
sägs vara en av årets julklappar.
verkligen bra, tänkte först vad jag skulle ha den till, men fan vad gott bubbelvatten det blev =)
igår var vi hemma hos mormor.. WOW släkten har träffats 2 gånger iår.
det är rekord =)
blir lika så nästa år för då kommer det bli fete fest. =) Wohoo..
så ska man jobba idag... helt ok. lite tråkigt att man vet i förväg att det är kalisi på avdelningen.
det
image118
gör det genast MYCKET roligare att gå till jobb då ju :/
ha en fin kväll!
Puss O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se