uttråkad

Idag är det en dag jag helst skulle vilja avstå, inget blir vad man tänkt sig.
går upp vid halv tio, ut med hunden käkar frukost..
känner riktigt hur uttråkad jag är. letar upp mitt kort. hittar inte det, hur ska jag spendera något med kathy då?
ringer pierre, han bara obs.. jag har det i plånkan..
känner hur misslyckad dagen kommer bli, lägger mig i sängen och gosar med zäta, sommnar, vaknar kvart i 12
kathy ringde 11.05. säkerligen redan hemma i staffanstorp igen..
skjut mig.. snälla bara skjut mig.
hahha..
hatar dessa dagar.. som bara är såååå tråkiga..


men men.. man får väl ta tag i städningen? lika bra.. annars får jag väl bara ångest sedan.. hahaha vilke beskymmer jag har =)


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag var klar med växlingen vid elva :) men vi får ta det en annan dag istället det är ingen fara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se