Trött och sliten

Ja nu sitter man här med en halvstädad lägenhet.
trött är jag måste jag säga. och i morgon blir det inte bättre.
full rulle hela dagen..
Först ska man till ikea.. fixa mattor och kökslampa.. sedan ska man rill bo sjäkloster med mamma och sedan blir det bowling med en gammal arbetskompis..
kommer blir en lång men rolig dag :)

Vill bara blåsa ut alla ljus nu och bara krypa till kojs.. men det ser mörkt ut på den frånten när Pierre sitter här med sina kompisar..
får väl sätta i tändstickor i ögonvråna och fixa fram ett så där lagom piggt leeende... =)

sov så gott..

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej, är det roligt då?=) hm, jag har sökt typ allt jag kunnat hitta..i olika butiker, städjobb, på dagis m.m.. men det är inte ofta man får svar tillbaks ju :/

Postat av: gisela

Hejhej :) Istället för fredag så är de söndag, men med mej är det bara bra :) Hur står det till själv? :)

2007-09-02 @ 09:56:14
URL: http://giselaa.bloggspace.se
Postat av: Jennie

Okej :) men inom vården brukar de alltid kräva att man har erfarenhet eller utbildning :/ hoppas jag får nåt iaf :P

2007-09-02 @ 19:55:12
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se