Köpt bil :)

Ja nu har man köpt bil med.. . :)
ja mycke står på inköps listan och en hel del har man ju betat av :)
haha..
imorgon blir det köks lampa..
börjar bli lite mörkt om kvällarna.. hahaha.. kan inte sitta i mörker heller.

usch vad jag inte tycker om att börja på nytt jobb..
så mycket. och att man tänker ett steg längre att man tar det säkra före det osäkra så blir allt bara pissssssss..
ja.. synd är väl det att man är så jävla känslig..
hur lär man sig dölja sina känslor.. både för andra och för sig själv..


Ha nu en underbar resa Jenni.. och sola lite för mig med..

Storstädning här hemma.. SKITTRÅKIGt måste jag ju faktist säga..
men jag får ju min belöning i morgon :)
Pusss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nix aldrig varit i thailand, därför ska det bli extra spännande att åka iväg lite längre :) JO det verkar mysigt o trevligt här men man känner ju ingen precis :P haha.. hade tänkt se om jag kunde få ett jobb snart.. vad sysslar du med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se