det kom som en chock.

Tjingeling..
 
gårdagen blev väldigt lång..
jobbade över 12 timmar igår.. men fy fasen vad jag lärde mig mycket.
så det var det allt värt.
Detta känns verkligen toppen, men fick reda på en del tråkig heter.
men allt kan ju inte vara en dans på rosor när det gäller jobb..

igår efter jag hade jobbat klart ringde mobilen .. och jag har nog aldrig haft så många sms som jag hade.. hahah..
finns ingen radio sänning där ute på jobb så allt kommer när man tar sig in i city.

Pappa hade varefall försökt få tag i mig.
jag har länge varit på honom att han skulle bygga den jävrans padocken så jag kunde sätta igång med Bossy.
men han har aldrig fått tumman loss så Bossy har stått rakt upp och ner hela sommaren.
vilket är så sorligt.
men nu ringde han och sade, Micka rinde innan ( bossys föra ägare som vi hörde med innan om hon visste någon som var intresserad utav bossy när jag inte alla kunde rida honom då han var helt hopplös)
och jag bara ja? vad ville hon då..
Ja hon har en del intresserade av Bossy!

Och tårarna bara kom.. jag fick massa bilder i huvet. har ju redan sålt min första häst..
jag som ville börja träna med honom ordentligt sa jag.. men inners inne vet jag att det bästa hade varit att sälja honom då han behöver mer träning och lite mer tuffare ryttare på ryggen än jag.

till slut börja jag och pappa prata om att om jag säljer bossy, så kanske vi köper en islänning istället.
dom kan gå ute året om och dom behöver inte lika mycket om en stor häst som bossy behöver.
men saken är det. islänningar dom är så PIP dyra.. usch.. hahaha..
men pappa verkade ändå ganska intresserad.
 men jag ska allt ha det på papper att det blir en ny häst om vi säljer bossy..

för häst lös , det är det sista jag tänker vara.

Jobbar kväll i dag på lassarettet..
vill inte.. men nu är det inte många dagar kvar.
Hela nästa vecka ska jag ju jobba som personligassisten.. =) Harlet..
Det e så det ska vara.. man ska ha kul och må bra..

Ledsen för igår kathy, men jag behöver verkligen gå den extra tiden brevid som jag fick.<3

Ha det finemang.. puss


Kommentarer
Postat av: J

hej hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se