brevidgång dag nr 1

Heeeej!
Ja i dag har jag gått bredvid första gången på mitt nya jobb.
känns toppen.. =)
mycket utomhus aktiviteter..
och tack vara det har jag fått en jävrans bona bränna.. Arhh..
heheh,, trodde inte att solen tog så mycket.. men jo det gjorde den visst..
imorgon står det ridning på hennes schema.. det ska bli skoj att se hur det går till =)
Weeii,
ska ju även träffa kathy =)
ska ta ett tufft tränings pass.. Yes..
måste göra upp ett schema till mig själv känns det som.. fast det kan jag göra så fort jag startat på jobbet helt.
då ska det bli ordning och reda..

nej om man skulle ta ne promenad.. så härligt väder..
men det är inte så jätte skoj att göra det själv kanske? vem vet.. det återstår att se..
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se