Är du go eller?

Just nu längtar jag tills Oktober.
Jag länktar så mycket att jag skulle kunna spricka..
Då är allt klart och jag har allt jag vill ha. LÄNGTAR..

Imorron är det fest :) YEs..
fett ös här och vi kommer fåå klagomål.. hahah..
nej så jäligt får det bara inte bli men inte långt ifrån i heller.. Wohoooo..

Jobba kväll i dag med.. Med Venera.. =) Roligt..
och med den annan till som jag bara inte TÅLER.. suck :(
Håll ut.. bara nästa vecka kvar också.. sedan.. ja då är allt skit över..

haha,, zäta är så söt.. sitter ute på balkongen och kollar ner på gräsklipparen och lastbilen som tömmer soperna.. så sött..
du är allt min lilla ögonsten..

Lägger in en liten sweet bild på honom.

image54


Kommentarer
Postat av: sariis

fest på en måndag?

2007-08-13 @ 22:35:54
Postat av: Anonym

semester du vet =)

2007-08-14 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se