2 kvälls turer

Haaaalloooj!

Helt underbart väder vi har här nu.
Synd är väl det att  man jobbar som ett svin..
Men det är väl sådant man får ta.
Hat två kvällsturer framför mig nu.. Skönt att man kan sova ut lite.
tycker det är helt värdelöst att bara jobba mornar, till sist blir man så jävla grining.
men samtidigt är det lika värdelöst att jobba kvällar för hela dagen försvinner då man börjar jobba halv 2, vad gör man innan halv två liksom? städar och slappar? ja man hinner knappast göra något roligt.
men men.. ska även jobba lördag morgon, skulle igentligen varit ledig då, men ikke..
jag var så snäll att jag tog och jobba för en arbetskamrat då hon behövde ha ledigt.

På tisdag börjar det nya jobbet. :) ska jobba dubbelt hela nästa vecka.. hahaha.. e jag dum i huvet eller?
svar ja.. men vad gör man inte.. man får ta och käma lite i en vecka.. är glad att jag fick fast tjänst 100%
inte dåligt inte.. :):)

Nej om man ska ta sig i kragen att göra lite här hemma innan det bär av till jobbet..
Bädda sängen , diska lite.. lägga in kläder.. Boring.. men det måste väl göras det med?

Lägger snart in en bild på frillan.. hahah.. som man ser ut på morgonen, det står åt alla hålla och kanter :P
ja ibland undrar jag vad jag får för mig att göra..

nej ha det gott..

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadå :) jag kan ju möta dig vid bussarna på sjukhuset :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se