Tattooooo

JA, Nu sitter min andra på mig.. =)
AJAJAJAJAJAJAJAJAJ ... Det är det ända jag säger. 
Fy fan in i helvete vad det gjorde ont.. 
Jag har nog inte svurigt så mycket som jag gjorde igår.
satt från 17.20 fram till 20.40.
Gjorde hela på samma gång..

Men så fin den blev =)
Helt underbar dag i dag..
Ska dra till Kämpinge med hundarna och gå en mil på stranden.. :D Mysigt.. :D
Sedan blir det väl till att sova hemma hos Pierre.. :D

Sorry therese för jag höll din pojkvän upptagen i 3 timmar.. men va fan. e det rätt har ni hela livet på er =)
Inte meningen att du skulle bli sur.. 


Puss o haj 

Kommentarer
Postat av: jaanet

åå bild sen? :)

Postat av: Linda

Det kommer inom kort

2007-04-29 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se