SÖMNIG

Hahahaha.. Help mig...
kl är lite över 03.00.. Och jag tror jag håller på att somna.. :P
har varit en lugn kväll på sjukhuset.. och skönt är väl det?
har precis suttit i en massage stol i en halv timme. SÅ skönt..
fast vaderna fick kanske en anning för mycket massage.. om det går?
men det känndes som det..
känner så sjukt darrig jag är i hela kroppen. orkar knappt trycka..
kanske inte så bra att först dra till skolan på morgonen och sedan jobba natt..
hahaa,. men då vet man det.. :P

4  timmar kvar till jag slutar.. :D Wohhooo.. GLÄDJE..
sen ska vi köpa bullar.. hem och käka sedan blir det sängen... :D och pierre ligger ju hemma och väntar på en.. det e nog pricken över iet...

Nej.. Hoppas ni sover gott där ute.. :D

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se