Solen skiner :)

Vilken underbar dag.
Synd är väl det att jag måste sova bort hela dagen :(
Ska ju jobba natt i dag på sjukhuset. Är inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara. men men.. kanske kommer ikväll precis innan..
Är inte nervös inför på lördag iheller.. men jag vet att det kommer göra sååå ont.. men jag vill.. o varför fjåna sig då.. :P
Bara jag inte backar ur.. hahaha.. hade varit just snyggt det där.

Igår var jag och mormor och köpte mönster och tyg till min studentklänning =)
den kommer bli så fin =) Precis som jag ville ha den..

+ att ingen annan har en sådan iheller.. SUPER =)

Om man kanske skulle ta och göra vid sig.. dra till skolan och redovisa skitet..
har varigt ett ganska oseriöst tema måste jag ju faktist säga.. :/
men men.. det måste finnas sådana med antar jag.

ha det gott.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se