Skrylle

Ja, idag har man gått 8,5 km med hundarna i Ös regn.
Skoj.. hahaha..
men det var ganska härligt sedan när man kom hem. helt mör och fin :D
värsta bergs klättringen och allt. tur är väl det att man inte har några små hundar..

image23
Då hade det inte blivigt så lätt för dom, fast det var tur att jag höll i zacko i den branta backen annars hade jag fan inte kommit upp där på år och dar.. hahaha..
Annars har jag bara tagit det lungt idag, Imorgon drar det igång på gymet igen. efter att ny den jävlans förkylningen har släppt någerlunda. men inte helt..
Skola på onsdag. . nationella muntliga.. och fuck the shit asså.. JAG VILL INTE DETTA!
hahha.. men jag ska göra det och ha det gjort. så det så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se