Skolan

Hellooo..
Ja nu är man i skolan igen efter ett långt härligt påsklov VILL INTE.. men det är så många måsten här i livet..
så det är väl bara till att knippa igen och ta sig igenom vardagen.
Oh vilken jävlans MORGON det var i dag, ville bara slå ihjäl hela familjen asså, men pappa var en räddare i nöden :D Han kan allt vara till nytta ibland även om han har sitt jävlans humör:P
Först när jag skulle ta och cykla till bussen såg jag att dom galler sakerna på cyklen hade pajat och ramlat av tack vare en viss Jenny, och du ska allt få betala för det.
Och så springer jag jag in helt rasande kl går och vad ska jag göra. mamma o pappa ligger och sover,
Dom kommer med den dumma iden att jag ska ta Jennys cykel. visst tänkte jag sprang ut igen och upptäcker lika snabbt att det är punka på den jävlen. får springa in igen, och då är kl 08.15 och bussen går 08.30. tar 20 min att cykla ditt. och jag blir rasande. till sist körde pappa mig till skolan! Finns allt en liten ängel i han :D
Nationella i svenska idag. jag vill verkligen inte.. vill bara gå och dö just nu.
Helvetes dag asså!

haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se