Projekt och företag

Det är just det vi håller på med för fullt just nu i skolan.
i måndags när vi startade med detta temat var jag väldigt neggativ. men det vissade sig att det är ett riktigt roligt ämne. och att vi har en riktigt rolig lärare med :D

som han brukar säga:
- vad gör du här om du har bättre för dig någon annastans.
men frågan är.. är slappa något bättre Kathy? hahahaha,, PIK :D

Bara jag som sitter och drygar i skolan just nu. väntar in på det intressantaste och roligaste ämnet på hela veckan.. psykologi B... ELLER INTE... skulle inte tro det. det är så himla tråkigt att jag skulle kunna dööö..
men tur e väl det att jag slipper bok fan..
Och det är tur att jag ens kan utala namnet själv på den sjukdomen jag ska skriva om.
hahaha.. skona mig från detta snälla..

Oh sedan älskar jag Statoils mjukglass.. Oh. men lalal på ...
Så jävlans gott gott...
Var min sista igår.. men frågan är om jag verkligen kommer hålla det dumma löftet.
tror inte det om jag känner mig själv.

Ska hämna min Student mössa imorgon :D                              image32
Så p - pillerna får fan ta mig vänta..
kan ju dra ditt en dag nästa vecka.

Lite dagens kanske?

dagens..

..uppstigningstid: 06.30
..frukost: Ägg och rostemacka
..klädsel: softich.. mjukisar o tröja
..makeupklassiska
..frisyrUpp med luggen och svans :P
..tisdfördriv: Psykologi och sedan jobba till 21
..musik: ingen
..planer: Jobba
..misslyckande: Orkar verkligen inte jobba i dag, måste jag?
..mat: inte käkat ännu
..längtan: STUDENTEN
..saknad: PIERREEEE <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

slappa är så mycket bättre! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se