Morrn Morrn

Söndag morgon och vädret är bara för underbart.. :)
Man blir såå glad..
Var på Stensson igår.. Ja vad ska jag säga om den kvällen?
Inget vidare kul om jag får säga det själv.. hände så mkt skit så det inte var  klokt.
nej, glöm den dagen och ta denna dagen med glimten i ögat..
Kommer ihåg att jag var ruskit arg..

Men men.. Jag förstår inte varför jag ska bry mig om alla.. att jag alltid ska visa att jag finns där när man bara hör och får skit tillbaka..  Skit på detta..
Bilder kommer ikväll :D i dag blir det en softish dag.. :D ska bli skönt.. :D:D:D

Puss och gomorgon alla godingar <3

Kommentarer
Postat av: dildohatarn

sjukt omoget att gå på stensson!! ps:bara så du vet

2007-04-01 @ 20:33:52
Postat av: Anonym

vet du vad som är mer töntigt än stensson en sån liten särbarn som du är ! gå och knulla en ko det är det enda du får .

2007-04-05 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se