Kan inte

Fatta att jag har haft en sådan himla tur.
Har fått en tjänst på heltid på medicinen i lund
Och det Känns helt underbart :D
Börjar den 18/6 sen jävlar i det.

Frågan är bara kommer jag att klara det?
Usch.. funderar stakt på att hoppa av psykologin. Så kort tid kvar.. men jag orkar inte det.
klarar verkligen inte det.. :/ hur ska detta gå... vill inte..
får prata med läraren på måndag.


dagens..

..uppstigningstid: 08.15
..frukost: Grovmacka
..klädsel: blåa jeans och en vit/grå randig tröja.
..makeupklassiska
..frisyrUpp med luggen och svans :P
..tisdfördriv: Arbetsintervju , skogsprommenad och städa?
..musik: ingen
..planer: Lägga mig i tid , jobba imorgon
..misslyckande: Ingen skola idag.
..mat: Taco.. mums
..längtan: STUDENTEN
..saknad: Ingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se