Gårdagen

Godmorgon
Kan man bli mer än glad när man ser detta vädret ute?
Får nästan lite sommar känslor. även om jag går med min skepparjacka än:P
Blev inte att jag la in bilder sen i förr går i går. blev så satans slö när jag komer hem att jag somna i Pierres famn dirket. helt underbart så jag ska inte klaga :D
Kan väl börja med en bild på en nykter Emelie och en något ikke nykter Kathy image13
Söta var dom iallfall... :)
Ska till lund idag med kathy och äta glass i glassbaren eller vad den nu heter. Ska bli mumsigt..
OH.. blir helt pank.. ska ta ut penger till mamma och sen inte nog med det ska jag klippas och slingas imorgon och det är ju fan inte helt gratis det i heller.. :(
Nej städa lite innan stan kallar... Puss

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se