Blåsigt

Ja  som det blåder ute.
Håll i hatten liksom :D
men det sköna är väl att solan skiner, det gör en lite glad varefall =)
Kanske kolla på bio ikväll.. ska bli nice..
Oh.. jag vill börja träna igen, Satans förkylning som inte vill ge med sig,
fick precis reda på av mamma att man kan gå och vara förkyld i flera månader.
skulle inte förvåna om det hade drabbat mig .har det de. då tänkerj ag dock börja träna ändå. bår inte bra när jag inte rör på mig..

Mjukglass med chokladsås e det godaste som finns.
Var med Kathy igår och vi gick till statoil och köpte glass
Så underbart gott, och dom var ju knappast snåla med såsen.
hahah,
image18
Nej för såsen på botten, den slicka Ull i sig med glädje och han har full av chocklad sås på hela nospartiet efteråt.
hehe.,, skrattar bara jag tänker pådet.. :D
Hoppas du blev glad för rosorna älskling!
Du är mitt allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se