Tack Laila <3

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er.. med mig är det lite bättre.. lite snurring..
Jag skulle ju ha börjat jobbat i dag efter 3 dagars sjukskrivning.. men det ville inte kroppen..
kom till jobb som vanligt.. jobba lite.. kände mig yr.. satte mig ner.. drack lite till... gick och jobba lite igen,.. så höll det på fram till halv 10.. då jag stod och prata med ssk.. och får en sådan ulk från ingenstans och springer satan in till toaletten och upp kommer världens laddning.. Ohhh.. VARFÖR? nu var denne helgen förstörd!
nog om det.. det var min morgon.. men det var en mkt roligare sak när jag väl kom till jobb.. det är på Laila kommer in i bilden..

Som man ser på dom flesta jobben och avdelningar jag har varit på så ser man ofta att det är alltid en person som man dras till lite extra. Som man kan fråga om allt.. tex inom jobbet eller privat.. och som man även ser upp till.. det kan vara till en äldre ,en yngre eller en som är i ens egen ålder.

Laila är en sådan "person" en sådan person jag ser upp till, och som alltid har funnits där sen hon börja hos oss..
finns inga dumma frågor för henne , så man känner att man verkligen kan fråga henne om allt.. även om det är en sådan löjligsak sak som man vill ha svar på! hon peppar och stöttar och fått mig att växa som bara den i min yrkes roll och även en hel del i det privata livet.

Ens mamma är så himla bra och ha..och den bästa i världen. men att även få lära känna en sådan här människa som laila på jobb.. som hjälpt mig så himla mycket och fått mig att Växa som jag gjort.. det går inte att beskriva! Vad skulle jag gjort utan dig på jobb laila? Jo jag hade klarat mig.. men jag hade också stått och trampat på samma ställe utan att utvecklats ett dugg.. det jag vill komma till är att jag är jätte glad att du börja hos Laila och att jag har fått lära känna dig så bra..  <3

Och den lilla skyddsänglen jag fick av dig var jätte fin! kunde knappt hålla inne tårarna då jag tycker det är så fint att få en skyddsängel! Och just att du sa det så fint.. Den ska skydda dig och din familj och din lilla bebis
oh.. blir helt varm i kroppen!

Detta inlägg tog nog en halvtimme att skriva.. hoppas ni inte blev uttråkade.. kände att jag var tvungen att skriva av mig.. plus att Laila skulle se hur mkt jag uppskattar henne.. Även om jag jävlas lite väl mycket med henne ibland.. *ler*

En bild på min lilla syddsängel får ni ju också ha!

Är inte denne bara för fin?
Tack tack åter tack ännu en gång Laila!
det betyder mycket!

nu ska jag sova lite till så jag känner mig lite
piggare ikväll så jag kan se idol!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack lilla Ankan, du är för go.

Jag blir ju rörd när du skriver så fint.

Trodde inte att jag betydde så mycket för dig :)

Kram Laila

2009-09-25 @ 16:07:30
Postat av: Kattis

Nej, vad gulligt av henne! Sådana människor är verkligen GULD värda. Saknar lite en sådan i mitt liv just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se