Vilken dag!

Kom hem från Ullared för 1½ timme sedan.
Som vanligt hittar jag massor.. :) Åkte upp där med sambon och Mammsen.
Blev verkligen en lyckad dag, även för mamma.. hon handla massor till sig själv.. och det är ju inte speciellt vanligt kan jag ju säga..

kanske lägger upp bilder på något av det jag köpte.. men bara kanske.. får se om tiden finns till det..
igår fick jag även hem ett ellos paket.
med 3 snygga långa toppar.. Jag älskar verkligen dom..
så skönt att bara ha leggings under.. så ledigt men ändå så snyggt..

En av dom var denne till väster. inget speciellt med den man den var bara så underbart skön. och den var inte dyr iheller endast 129 :- på Ellos.
hmm,. om man skulle ta sig i kragen och gå ut och fixa stallet innan klockan blir rent för mkt.. har inte orken igentligen men vad gör man..
är helt borta från förkylningen igen.. så imorgon blir det jobb igen.
2 dagars ledighet gjorde nog sitt.

hörs senare!

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se