Var tog varorna vägen?

Vilken stress dag det har varit, herre gud :)
dagen börja med att jag fick gå över till en annan avdelning även om jag hade all hemtjäsnt på min tant.
bara det gjorde en väldigt stressad.
mellan kvart över nio till tolv var jag där, sen mellan 12 och halv 2 var det middags jox på min vanliga avdelning. så mellan halv 2 och 3 skulle jag fixa dusch, städ, tvätt, promenad  & inköp.
tur var väl det att vi hade en snäll tjej som gick bredvid  som hade duschat min tant på morgonen..
annars hade jag inte hunnit.

vid halv 2 sprang jag snabbt till ica för att handla till min dam.. tror ni inte att jag betalar för varorna men glömmer dom sedan i varobordet.. hahah..
tur att jag kom på det ganska snabbt..

både jag och kassören skratta riktigt mkt.. lite roligt var det nu när man tänker efter..

Kolla på dokomentären om Josefs Fritzl, helt sinnes.. hur kunde ingen komma på honom?
tror många visste men våga inte göra något åt saken! Skönt att dom fick tag i honom.. men samtidigt läskigt att det kan gå så länge.. kanske finns fler sådanna knäpp gökar där ute..

Ledig i morgon! ÄNTLIGEN!!

ska sova nu!
natti natti..

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se