uppskattning

Godmorgon!
är i full gång med städandet här hemma.
min lediga dag i dag så det får bli lite sådant tråkigt idag..
ska även till eslöv med mamma och hälsa på Gammelmormor!
lite tråkigt väder i dag bara.. men det kankse klarnar upp lite senare i dag..
fast jag ska nog inte hoppas på för mkt.

så glad jag blev i morse.
dom flesta hund ägare brukar ju göra så att den som går upp tidigast och börjar jobba först.. den går ut med hunden..
men jag och min sambo vi för tvärt om. förutom när pierre ska lämna hundarna hos mamma och pappa..
men i morese så tog han och gick ut med hundarna innan han drog.. ca 05.00 då var elvis jätte bajsig och hade värsta diarren.. Zäta var lika dan igår. undra vad mamma har pregat i dom :D

då slapp jag gå upp så tidigt.. sådant uppskattar man riktigt mkt... :D
Tack hjärtat för det!

nej städa vidare!!

L - <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se