rus

Har fått ett riktigt rus i kroppen i dag.. :D
var helt underbart att ut och gå idag.
tog faktist med mig Zacko på en promenad.. mamma & pappas shäffer hane.
lyckligare hund finns nog inte än han när han får komma ut på en promenad.
dom bor ju på landet så hundarna ör alltid i trädgården bara.. kommer aldrig ut på promenad.. men när jag går med han då svävar han på moln..
är ledig i morgon så då tänkte jag gå en lång runda med alla 4.. fast en och en.. dom behöver lite ensam tid med
dom är ju alltid minst 2 & 2..

nej nu kallar faktist jobbet. . .
idag ska man jobba med Linda & Dionis..

kommer bli en kanon kväll.. känner det på mig.. inte mkt kan förstöra min dag just nu!
ha det fint!

L - <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se