mycke men ändå lite

Har fått gjort en hel del idag!
Städa först hela lägenheten.. sen gick jag hem med dom två virrvelvindarna till mamma
på vägen ditt mötte jag en tjej.. som hade snackat med Pierre innan en gång.. Elvis hade visst vält henne den kvällen.. ( hallå.. hur kan den blille parvlen välta henne ) men men.. och denna människa.. hon kunde snacka..
fan fick nästan sår i öronen.. hon vissa bilder och höll så,..
till och med Zäta kolla upp på mig och sucka.. hahaha.. hon bara ja han börjar bli lite uttråkad.. HAHAHAHA..
nej men menar du det..

sen åkte vi till Gammelmormor i eslöv.. min lilla virrgumma!
men hon är så söt och rolig.. vi kolla i foto album som jag älskar! hitta massa bilder på mamma när hon var liten
ska låna det och kopiera det och göra något fint kollage till mamma blir 50 :)

sen in om Citygross.. hem oc fixa hästarna.. jävla synd att det inte blev något med Bossy i dag.. men det får vi fixa i morgon!
nu ska vi hem o göra köttbullar!

L - <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se