Jobba

idag kl 4 ska man jobba efter en hel veckas ledighet!
känns förjävligt men ändå ganska skönt :) måste komma in i jobbandet igen. . .
sen är man ledig fredag lördag och söndag igen..
Tiden den bara rinner iväg.. både på ont och gott.. man kan missa så mkt när tiden bara flyger förbi.. det gillar inte jag riktigt..
vilken slappe dag detta är.. vakna först i morse av ett jädrans pipande av sms.. *grr*
sen vakna jag halv 9.. tänkte det var dax att gå ut med hundarna så dom fick göra sitt.. tror ni inte elvis sätter sig och bajsar när vi skulle snedda över en väg.. och bilarna kom.. stod jag där med bajs påsen i högsta hugg :P dom fick vänta.. hahahah..

sen gick jag och la mig och somna till kl var 11..
Pierre sover än.. snart får jag gå in och hoppa på honom så han får lite liv i sig.
sova kan man men fan inte hela dagen..

nej städa lite så jag slipper ha allt över mig i morgon..
// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se