idag är det ingen vanlig dag

För detta är Lindas FÖDELSEDAG :D
inte för jag har länktat till denne dagen.. men nu är den här och man har blivigt ett år äldre..
21 år blev det i år..
hahaha.. ångest.. jag vill inte vara en dag över 20 asså..
Lite ålders noja har jag allt börjat få.. fast det fick jag redan när jag blev 18 :P hahah.

detta ska iaf firas med några av mina vänner och några av pierres. :D
sen så ska vi ha 5 kamp med sumo brottning och annat roligt..
ska bli väldans roligt.. :D

nej måste fixa lite till här innan sur gubben kommer hem.. HAHAHA,
beslut ångest över vad fasen jag ska ha på mig..

som chally sa.. klänning och sumodräckt.. snyggt värre!

Tjing

// L


Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

Hej!

Kolla gärna min blogg som handlar om;

Bloggdesign, foto, vardagliv m.m.



Ha en trevlig Lördag!

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se