svårt?

Har så mycket att skriva..
men jag tycker verkligen det är jätte svårt att få det ner skrivet.
ibland känns det som man bara skriver en massa mög som ingen vill läsa.. :/
men så är det kanske inte.. jag kanske ska strunta i att tänka på det visset och bara låta fringrarna göra sitt över tangenterna..

hur som helst..
igår var en mkt rolig dag..
Jag jobba för första gången i en klädes butik.
på inte mindre än BIK BOKNova lund.. hjälpe Sandra där som är chef.
var riktigt roligt! hade jag inte haft ett jobb hade jag lätt kunnat jobba där! =)
'sen så tatuera jag mig också!!
blevl ite stjärnor på halsen och bakom öronen!
blev riktigt nice om jag får säga det själv! =)

sen i dag har jag fixat det sista presenterna till mammas 50 års dag!
köpte ett jätte fint halsband i silver.. och så den stora Dolce gabbana light blue.

har även köpt en ny kökslampa till henne.. fina ljus.. baja päron.. och så den där kära mamma boken jag visa här innan! =)

nej det blir nog jätte bra.. tror hon kommer bli super nöjd!

var även in om på ikea och köpte ett dvd ställ.., mkt snyggare om man kan ha dom framme på ett snyggt sätt tycker jag.
och jag har varit hos tandläkaren.. mindre roligt.. som vanligt sa han.. drick inte läsk. . ät inte godis... och använd tandtråd var kväll..

JAG HADE INGA HÅÅL! =)

har även rensat ut min garderob tillsammans med mamma.. så nu sitter lilla syster och rotar i kassarna för att se om hon hittar något som kanske passar?

blir till att sova hos mamma o pappa i dag.. ska upp tidigt för att kolla på lilla systers skolavslutning..
sista avslutningen innan gymnasiet och en helt annan frihet börjar!

ha en fin kväll!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se