Storm?

Är det storm ute i dag eller?
på andra delar av landet verkar det ha varit hur soligt som helt.
Här har det varit orkan och varmt. men skåne är ju känd för sin blåst så vad ska man förvänta sig?

mmm.. börja med cambrige i tisdags igen.
tänkte bli av med dom där extra kilona för gått nu.
så vi får se hur det går.. tredje dagen idag...

annars har jag inte gjort så himla mycket. varit min lediga dag i dag.. nu ska jag jobba fre, lör och sön.
dessa 3 veckorna är ena riktiga mördar veckor.. :(
jobbar 6 dagar ledig en.. jobba 6 ledig en.. ohhh... inget liv eller vad?
kan lika bra flytta in i ett rum där.

så fort Pierre slutar ska vi till Mediamark och kolla på en systemkamera.. =)
jag älskar ju att fota.. kanske blir det roligare med en sådan kamera? vi får se om det inhandlas någon i dag eller om vi bara kollar lite.. =)

nej nu ska jag ge Bossy och Candy lite mat.
förresten.. Candy har vi börjat kunna rida ordenligt nu! jag är så lycklig!
ha en fin kväll!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg:) vad har du för dig?

Postat av: ♥ Sandra ♥

roligt med en ny kamera =)

2009-06-25 @ 22:09:14
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Din design var väldigt fin, gjort den själv? :)

2009-06-25 @ 22:18:20
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se