Sommar? Nej höst!

Var fasiken är sommaren?
är värsta höst vädret där ute! fattar inget... regnet piskar i backen och vindarna välter nästan omkull träden här..
mja.. inget väder jag gillar.. jag vill ju ha sommar!

gick upp tidigt i morse... redan kl 7 :) det var kämpigt men det gick.
ville med på min lilla systers skolavslutning.. hon sluta grundskolan i dag.. och om 2 månader är det gymnasiet som gäller! :)

fattar inte varför jag är så blödig,, fick nästan en tår när dom ståd uppe på scenen och lärarna stod och sjöng för dom.. hiih

nu väntar jag på att sharon ska komma hit till mig..
vi ska in till lund och fika och kolla runder lite :D
fan.. skit i vädret.. det ska inte stoppa mig varefall..

hörs ikväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se