Vilken helg..

Ja nu sitter man här på jobb och degar.. verkligen lungt..
Har Anna som sällskapar mig! Hon är Pärlan här på jobb! =)
skulle finnas fler av henne!
Chefen ringde innan här på jobb.
egentligen skulle jag ha jobbat 16.00 - 21.00 på söndag. men chefen fråga om något helt annat.
hon fårga om jag kunde komma redan 11.30.. och snäll som jag är säger jag JAA!
Fan ta mig alltså.. varför.. ? ska på examens fest imorgon och allt! Bahh..
tur att man är ledig på måndag.. då ska jag sova sju kvart i timmen!

nej en halv timme till sen är det dax att gå hem!! SÅ skönt..
fast sedan är det upp och jobba igen kl halv 8.. snark.. vill inte... men har förberätt så mkt jag kan på jobb så jag kan jobba fortast möjligt =)

God natt med er och trevlig helg!

// L


Kommentarer
Postat av: sanna

Var jobbar du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se