Tomt i huvet!

Blev inget bloggande igår..
Tiden fanns inte där.. Gjorde inget specillt igentligen.. men vi åkte iafall till Eslöv och hälsade på Svärmor o svärfar..
alltid lika trevligt.. =) och i dag har jag jobbat dödar turen. som är mellan 7 - 15.30..
det är inte roligt och man får så satans ont i huvudet..

Annars är det väl hop om livet?
ska iväg i morgon efter jobb och fixa frillan.. =)
Det är däremot väldigt skoj! syster jag och Pierre..

har inte bestämt min ännu.. men ja det kommer väl efter jag har varit där.. SOM VANLIGT! =)


nej nu ska jag hjälpa mammsen med maten.. sen kl 20.00 så ska vi vara i ridhuset och bossen skall ridas! me like! =)

Tänk vad vackert ett foto kan vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se