Snäll

Har inte så väldans mkt kontakt med min mormor,
men idag så kom hon förbi hos mamma och jag stod i tvättstugan och tvättade.
och vi pratade lite och jag börta sprätta upp mina panelgardiner som jag skulle göra om till kappa till det lilla fönstret i köket.. hon skratta lite lätt och sa linda ska jag göra det? det ser lite kompliserat ut.. jag skratta tillbaka och sa ,, ja bara ta det.. haha.. så mått och joxit! nej det e för gammla tanter det! haha.. tant o tant.. 65 år men ändå =)

så nu väntar jag på Pierre... ska handla lite mat med på vägen hem.. sen ska jag ta med mig tvätt.. Bah.. finns det något tråkigare än att lägga in all tvätt.. svar nej!
men det måste..!
nästa vecka kommer bannemig bli en jäktig vecka.. examens firande och kvälls jobbande och massa annat!

ohh i dag börjar Miami Ink äntligen något att kolla på söndags kvällarna! =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Svar: Jag har väl mina aningar, och det blir väl förhoppningsvis nåt med reklam eller liknande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se