Sambodag =)

Har haft en hel Pierredag i dag.. fast det var fler folk inblandade..
Först tog vi det lungt imorse.. åt god frukost..
sedan var vi hos mamma och lämna vovvarna..
sen bar det fört till Borgeby kryddgård.. inhandlades en del kryddor =)
sen en sväng till Lenas där vi köpte Kanin mat.. och en ny vatten flaska till den ene kaninen..
och sen tog vi en sväng till Center syd, där hitta jag 2 fina tunikor.. på gina.. 150 : - st .. helt okej för et basplagg..
sen en sväng till Pierres Moster på kaffe.. och sist men inte minst hälsade vi på Pierres mamma..

min dag i korthet.. så klart har jag ridigt Bossy med.. Galopperade faktist idag på honom och det gick över förväntan!
Jag blir med taggad för varje dag!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se