Rosa dille

Tror att min dille på rosa har kommit tillbaka
har precis beställt dessa urläckra rosa jeansen från
Ellos.. endast 199:-  ingen summa det inte , så jag hoppas att dom är fina trots det låga priset..
idag har jag inte gjort alldeles för mycket.. sov hos mamma och pappa inatt så jag har gjort det vanliga.. stallet , tog en härlig runda i det fina vädret.. ohh det pirrar i magen när man hör dom typiska vår fåglarna sjunga=)

haha när pierre ringde innan och fråga var jag gjorde och jag sa att jag håll på att beställa rosa jeans så trodde han mig först inte =)
han bara har ditt rosa dille kommit tillbaka?
jag bara nej?! ( innan skulle allt vara rosa )
han bara ja din fetaost dille håller på att avta.
då tänkte ja.. ja då är det väl rosa dillet som kommer tillbaka..
det kommer och går helt enkelt!
nej nu måste jag göra mig klar.. jobb om en halv timme!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se