När jobb inte är lika roligt längre

Jag borde byta jobb..
Nog den jobbigaste dagen på länge!
man har många gånger hört att man inte ska ha rent för bra kontakt med sina damer och farbrödrar när man jobbar inom äldrevården. men ibland får man det utan att tänka på det!
Jag fick jätte bra kontakt med min dam.. och många på jobb sa att ni passar så bra ihopa ni två..
Jag var hennes Älskade! fick massor av pussar var dag jag jobbade.. man blev glad när man gick in där..

men idag har hon lämnat oss..
Och jag tog det hårdare än vad jag trott.. Det är riktigt jobbigt!!
alla minnen flyger förbi.. allt gick så fort.. bara ett halft dygn..
Jag är ledig idag men ska jobba imorgon.. kommer bli en tuff jobbedag i morgon,,
men jag får försöka vara stark!

Vila i frid min älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se