Jans 50 års dag

Lite om gårdagen
Då var det Pierres pappas 50 års dag.
börja med att vi kom ditt och vi drack lite kaffe och tårta..
spela lite spel.. klart mitt lag vann som bestod av Therese jag och Hillevi.
lite vin.. lite snaps lite av varje..
sedan bar det iväg till Sandras i lund.. där vi åt gott..
massa skratt runt bordet.. fick inte den servicen vi skulle haft och det fick dom ju höra med.. Pierre kunde jag inte prata med SMå bokstäver.. thihih..



sen det roligaste var att vi tog desser efteråt..
pch jag tog en banana split, Sofie tog en 2pudding ( något sådant )
therese tog friterad ananasoch pierre tog något med jordgubbs grej..
den första desseren kom ut och alla trodde det var sofies.. det var så lite på tallriken..
det vissade sig vara pierres.. med minst på och den dyraste.. skrattar än åt detta!


natten avslutades med att jag hängde med pappa till jobb.. och jobber bar hänn till danmark!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se