Ilska

Så då var man hemma från jobb..
inte varit en jobbig jobbedag.. skönt.. allt flött på som det skulle.
men jag blev verkligen ledsen och arg när jag gick in till min dam och skulle handla till henne.
så är det någon som under min semster tid varit inne hos henne och tagit över 2000 kr.
jag menar varför går man in till äldre människor och tar deras pengar? jag tycker det är så himla lågt gjort.. längre än självaste glocelnet ;)
nej jag blir ledsen på detta.

nog om det.. nu ska jag och Älsk ut och leka med hundarna.. sedan ska dom hem till mormor och morfar ett tag för jag och älsk ska till Ikea =) och sedan till ica toftanäs..
Japp så ser det ut!

höres!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se