Hemsk Helg framför mig

Har verkligen en hemsk helg framför mig!
hur jag nu ska reda upp detta det återstår att se, om jag nu gör det över huvetaget? :/
ikväll är det väl helt okej. förutom att jag jobbar till 22.00..
men Anna ska jobba med mig till halv 10 varefall! kommer nog bli en trevlig kväll..
alltid lika roligt att jobba med Anna.. *ler*
Gör ju aldrig det längre nu när jag byta schema rad.. så det var väl tur att hon ville jobba extra nu när lotta blev sjuk!

men imorgon.. Det blir inte roligt.. Jag kommer få springa häcken av mig!
kommer stressa ihäl mig.. tack gode gud för att jag bara jobbar mellan halv 8 och halv 2.
sen på kvällen är det Examens fest för therese! trevligt trevligt!!
synd att man inte kan festa till det bara..

Var faktist ute och gick i morse.. =) var faktist skönt.. trodde inte jag skulle komma upp i tid men det gjorde jag faktist =)

nej om man skulle träna lite och sedan fixa stallet innan det är dax för jobb!
ha det fint!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se