Härlig känsla

Så ja, då har man precis kommit hem från alla ärenden jag hade att göra
så nu har jag hämtat mitt paket från hm.
alla sakerna var inte med denne omgången, det är lite tråkigt tycker jag.. så himla skoj är det inte att vänta..
det är nog nakdelen med att handla över nätet.. att man inte får allt direkt!


Men denna toppen och den skjortan blev det varefall.. jätte söta båda två och satt jätte fint =)
toppen kosta 149:- och skjortan kosta 99:-
helt klart värda sitt pris!

sen hans det med att sola med.. sådan underbar känsla när man står där framför speglen efter och ser att man har fått lite färg! =)
fast jag såg även att en av mina tatueringar måste fyllas i.. mindre roligt för det gör ju så sabla ont.. haha
nej bädda sängen snabbt.. töma disk maskinen sedan är det dax för handledning på jobb mellan 14.00 - 15.30
efter det är det stallet som gäller!
ha det fin fint!!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se