En frysen Linda

Godmorgon.
idag tror jag att det är minusgrader i hela sverige.
till och med i Skåneland är det minus..
kolla på termometern när jag gick ut med hundarna -10 grader. jag trodde jag skulle dö.. ville bara krypa ner i sängen igen.
nu vill man bara ha sommar.. fy fören vad kallt det kommer att vara när vi ska rida.. brrriiii... :/ tycker inte om alls... :(

men men.. Stina kommer vid 11 halv 12 så ska vi fixa bossen.. sen ska vi till hööks.. ska kolla på ett täcke till blondie.. och ett täcke till Elvis =)
sen ska för det väl hinnas med en fika med =) ler..

skönt att stina har semester nu med.. allt blir fan så mkt roligare..
kommer bli en hel Stina helg =) wahhhaa.. hehe..

nej nu ska jag väcka pierre så han fixar bullar till frukosten :)
höres sen
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se