Dusch

Jag är alltid så snabb när det gäller att
duscha. kan inte riktigt stå där och bara vara och bli varm.
nej jag är den snabbt i med shampoot.. sen balsam och sen dusch cream.. skölja av.. sen hoppa ur duschen helt dygn blöt så hela badrummet blir helt plaskblött på golvet..
men idag tog jag tid på mig.. säkert i 5 min stog jag bara under duschen och bara blev så där varm av alla ångorna..
men allt som allt tog bara så där 6 min ändå..
jag förstår inte dom som kan stå i över 20 min..
som Stina nu.. nu duschar hon och har redan varit där i en kvart.. tur är det att man inte betalar vattnet.. hade fan kostat en hel förmögnhet om hon duschar så varje dag! hahaha..
tur att hon bor i lägenhet.. annars hade hon fått se på en allt en annat rolig räkning! ;)

nej om tossan kan bli klar så vi kan komma iväg någon gång.. somnar snart..

tjingeling!

//L

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha jaså du... men sååååå lång tid tar ja inte i duschen...;-)

Förstår inte hur du kan säga de...;-)... tyckte de gick ganska fort när ja duscha hemma hos dina päron...;-) som sagt fortare än vad de tar för mig när ja gör de hemma hos mig...hihi... Men allt ska ju gå så himla fort för dig... NJUT de kan du väl göra någon gång iaf...;-);-)

2009-01-11 @ 01:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se