Den Där Stina

Frågan har kommit upp X antal gånger, Så det kanske är dax att Berätta vem denna Stina är?

Stina är en go tös på snart 27 år ( såå gammalt det låter Stina ;) ) Första gången jag träffa henne var när vi köpte min D- Ponny Candy. Hon hade hjälpt till med henne innan hon blev såld och sen när vi hade köpt henne så fortsatte hon hjälpa mig lite. så allt jag kan i princip har Stina lärt mig.
Vi höll på ett tag med hästarna och det har varit många konflikter med i bilden.
Kommer ihåg när jag var liten och skulle muffa upp mig lite mot henne så gav hon mig killer blicken och sa LIIIIIIINDA .. då var man inte lika tuff längre =)

sedan kommer jag inte riktigt ihåg hur det hela gick till men hon sålde sin häst och kontakten försvann.. hela den tjotahejting kommer jag inte ihåg så mkt..

men sen av en ren slump 8 år  senare så ser jag henne av en ren slump på Facebook och börjar snacka lite där..
tog inte många mejl innan vi träffades.. redan första dagen börja vi fixa inför paddocken! haha.. Ja här går det snabbt..
mkt har hänt sedan hon kom in i bilden! och det är jag väldigt tacksam för =)

är min tredje arm när det behövs ( finns där annars med *ler* ) som jag och stina sagt.. vi är näst in till Särbo.. det ända vi inte gör tillsammans.. det är just det dära.. hahah.. men annars fan hänger vi på varndra överallt..  iprincip..

Finns det mera att berätta?
läggen in lite bilder med.. ska skämma ut henne lite med.. tihih,, alltid skoj! =)












Kommer bli srypt som sagt när hon ser en del bilder.. men det skiter jag i.. för ni ville veta vem Stina var och det fick ni!

Tack för du finns vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se