Bajshalka

Godmorgon!
Har precis kommit hem från morgon rundan med hundarna..
alltid lika trevligt när det är sååå här kallt..
och intte nog med att det var kallt så var det någon korckad människa till husse eller matte som inte hade tagit upp din hunds bajs.. jag tänkte ju inte på det fär allt var ju fryset.. men denne lilla skit.. som inte var det.. den skulle jag tvunget gå i och halka.. NÄSTAN.. pust.. tur var väl det.. för det gick massor av folk.. men hade det hänt hade man väl fått bjuda på det.

nu sitter jag här och väntar på att älsk ska komma hem.. han har haft salt jouren i natt.. så han ska bara hem om svärmor sen handla lite frulle sen hit.. och sen ska vi fan pka skrisko.. jag har inte gjort det sen jag var 15 så det e väl på tiden nu 5 år senare.. kommer vara bambi på hal is. :)

// L
Sländer in en gammal bild på therese o mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se