Älskade mamma

Gokväll!
Vad skulle jag ha gjort utan min mamma? vi är som hund och katt ibland.. men ändå så ställer hon upp alltid..
man behöver inte be om det.. utan hon ser och gör det utan att varken säga bu eller bää..
Älskar dig mamma<3

Som det har blåst idag.. kom precis in från stallet.. Ovanligt va?
har varit iväg med mamma idag hela dagen känns det som..
var först på Jula för att läma tillbaka pappas arbets skor sen var vi  i blentarp och hämta jenny från hennes praktik.. Jätte fint stall var det.. men fy sjutton att mocka alla dom boxarna.. men som maria sa,. jobbar man med det så går det snabbare än snabbt... =)
jag får hoppas det.. annars hade jag verkligen inte länktat till jobb.. om man överhuvetaget gör det?

sen bar det iväg till City gross.. köpte massor av krukor.. så man har likadan stil i fönstrerna...
sedan iväg till Willys och köpte världens torraste äpple munkar.. *örk*

nej det var ingen höjdare alls..
snart om 45 min är det Lets dance.. =) ska bli riktigt roligt..
sen återstår att se vad kvällen har att bjuda på!

tjing

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se