Resan..

Hej!
Förkylningen är borta igen.. känns härligt.
Igår boka vi en ny resa.. denne gången bär det av till egypten.
Den 1/1 - 09 kl 07.00 lyfter planet ifrån kastrup.. HAHAHA.. fy fan säger jag bara.
men men.. fan vad jag är trött på att resa.. är verkligen jätte trött på det.. usch..
nej det har tappat det fina liksom... men men svärfar fyller ju 50 och då måste det ju firas med en utlandsresa :)
blir två resor nästa år för min mamma kommer också att fylla 50 år till sommaren!
men efter dom två resorna ska jag inte sätta mig på ett flygplan på många många år!
haha.. kommer detta hållas tro? nej inte så länge man är tillsammans med Pierre varefall :P

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se