Förkyld

Gokväll!
Attans vad förkyld jag har blivigt!
Det är nog det värsta som finns, att vara så förkyld att man ligger och sover med öppenmun, och att man varken luktar något eller smakar något. ..
Vill verkligen tillbaka till värmen nu!
<-- Pierre på fotot förresten, ligger och steker på stranden!
idag har jag inte gjort så väldans mkt.. precis kollat på mamma söker här på datorn, jobba ju igår kväll så man missa det.. annars har jag varit i stan en runda med Stina!
trevligt det med.. annard har jag bara tagit det lungt.. Pierre lagade sin goda lyckling med kantarell sås..
blev lika lyckad som vanligt!
må Gott

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Hjälper dig sååå gärna så :]

Jag tar betalt för att fixa i ordning designer, vi kommer överens om pris och så! :)

Postat av: © A N N I S P A N N I S

Klart jag kan, kan försöka fixa ihop något snyggt! :)

Adda msn-> [email protected]

2008-09-22 @ 16:22:26
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se