Dagens..

FREDAG i dag :) härligt..
fast det kanske hade varit lite härligare om man hade varit ledig i helgen också!
men ikke.. min jobbehelg så det är bara till att bita samman. fast det gör inget. nu mera på helgerna har jag ett så himla soft schema så ja, det går inte att beskriva!
känns verkligen dunder härligt :)
Fick äntligen tummen loss att lagga upp ett foto från Gran canaria.
här är jag verkligen livrädd, sitter på någon kass gummibåt på väg in till grotterna som ni ser i bakgrunden.
var på väg att ramla i flera gånger.. haha.-.- men lite roligt var det allt nu när man kom helskinnad hem!
ska börja göra vid mig nu inför jobb.. så man är färdig att gå sen.-. jobbar 15.30 - 22.00 idag!
morgon imorgon:/ mindre roligt.. men men..



adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se