Syster

Gokväll!
Det är ytterst sällan jag och min lilla syster är sams men sen jag flytta hemmifrån har det väl blivigt en anning bättre. fast jag är ju hos mina föräldrar varje dag i och med jag har mina tre hästar där så man kan ju reta upp henne lite då och då ändå :)
hur som helst så har vi börjat komma bättre överens, har börjat kunna prata med varandra på ett helt annat sätt. hon var hos mig i förr går och vi spela Wii..
så roligt har jag nog aldrig haft på länge. såg verkligen en helt annan sida av min egna syster då!

Jenny jag tycker verkligen att det är jätte roligt att vi har börjat umgås igen :)
imorgon är det bakning på schemat och syster ska hjälpa till!
hur ska detta sluta?
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se